Zeta Parts

Компанията се занимава с продажба на резервни части за земеделска, строителна техника, електрокари и мотокари. В каталога ѝ влизат десетки популярни брандове, с над 300 000 продукти, които могат да се доставят до крайния клиент в България. Бизнесът залага изключително на онлайн присъствието си, като частта с дигиталния маркетинг е поверена на екипа на Грийн Клик, повече от 3 години.

Предизвикателството

Фокусът в дигиталния маркетинг е години наред върху продажби, предимно към нови клиенти. Както по-голямата част от онлайн бизнесите в България, тук също липсваха маркетинг инициативи към вече закупили клиенти, с цел повишаване на тяхната лоялност. Собственикът искаше да променим това. В допълнение, този сегмент беше невъзможно да се обособи в аудитория, тъй като уебсайтът не е магазин и поръчки се извършват по телефон/вайбър/контактна форма и всякакъв друг начин на комуникация, където от клиентите не се изисква предоставянето на допълнителна информация за връзка. Трябваше да намерим подходящо решение въпреки това!

Решението

Решихме 2 основни неща в началото: 1. Ще направим кампания към всички потребители на сайта, след като не можем да сегментираме само клиентите и 2. Ще анонсираме промоция в популярен период, когато пазарът очаква това - в случая ноември месец, преди и по време на Черен Петък. Създадохме таен код и само клиентите, поръчали през годината, щяха да получат като SMS, възползвайки се от неограничени за брой поръчки намаления, в рамките на 1 седмица. Изградихме ремаркетинг кампания, с кратко и обяснително видео. От една страна, то информираше част от клиентите да очакват SMS в точна дата и час, с таен код за намаления, а от друга - подтикваше останалите потребители да се включват в клиентската база до уречения час. Знаехме че такъв подход има резон, тъй като някои части за машини достигат от няколкостотин до няколкохиляди лева и 20% намаление би било много добра сделка за купувача. В периода на кампанията планирахме бюджет, който да обхване максимално много потребители, като на всеки от тях показахме реклама 1 път дневно, в продължение на 40 дни.

Резултатите

17х
Възвръщаемост на рекламния бюджет
4%
Конверсии от настоящи клиенти

Рекламни кампании

Подхождаме с креативност и внимание към всеки детайл
Facebook Ads

Повече от 3 години Грийн Клик управляват нашия дигитален маркетинг. Поверили сме им дейността изцяло, тъй като тяхното отношение и отговорност ни носят резултатите, които търсим. Последователни са и винаги се стремят да ни дават допълнителна стойност, чрез знанията и опита на целия екип. Бих ги препоръчал спокойно на всеки амбициозен бизнес, който търси онлайн развитие.
Ангел Владимиров

Собственик на Zeta-parts.com


Свържете се с нас

Свържете се с нас, за да обсъдим възможностите пред вашия бизнес.
Стефан Младенов
връзка с клиенти
+359 876 68 86 28

Още успешни истории

crossmenu