Аквафор България

За Аквафор

Аквафор е международна компания основана през 1992г. В нея работят над 1,000 висококвалифицирани служители.
Компанията произвежда надеждни и удобни филтри и кани за вода. Те могат да се приложат, както в дома, така и в бизнеса.
Днес филтрите на Аквафор подобряват качеството на живот на повече от 15,000,000 семейства в 35 страни!

Предизвикателството на Аквафор

Аквафор България се обърнаха към нас с желание да диверсифицират своя онлайн маркетинг. Към момента те използваха единствено Google Ads и усещаха нуждата да включат Facebook & Instagram Ads към своя онлайн маркетинг.
Допълнително изискване беше Google Ads акаунта да се оптимизира, за да обхване максимума от включването на новия канал за реклама.

Решението на Green.Click

В Green.Click посрещнахме предизвикателството със свежи сили и заедно с клиента започнахме работа по изграждането на стратегии във Facebook & Instagram Ads.
След анализ на различните групи продукти, се спряхме на две от тях – кани за филтриране на вода и филтрите, които са неизменна част от тях.
За каните направихме кампании за директни продажби, които включват техните месечни промоции. Към нея добавихме ремаркетинг кампания, която да напомня на потребителите редовно да сменят своите филтри и втора ремаркетинг кампания, която да връща потребителите на сайта, ако те изоставят своята количка или разгледат продукти без да закупят.
Паралелно направихме промени по акаунта в Google Ads. Оптимизирахме старите кампании и изградихме нови, които да обхващат портфолиото с продукти на компанията.

Нашите общи резултати

Заедно с e-commerce мениджъра на Аквафор, успяхме да подобрим техния онлайн маркетинг още в първите три месеца от включването на Facebook & Instagram Ads.
През първия месец използвахме информацията от двата канала, като насока за оптимизиране на нашата стратегия. През втория и третия месец използвахме вече утвърдената стратегия и скалирахме бюджетите за реклама с цел да използваме максимума от кампаниите. За три месеца заедно постигнахме:
100% увеличение на трафика
82% увеличение на продажбите в Google Ads
-29% по-ниска цена на продажба в Google Ads
113% увеличение на продажбите в онлайн магазина

“Комуникацията и обмена на идеи с Green.Click е удоволствие. Работата върви плавно. Задачите, които им поставяме, винаги се спазват в срок. Резултатите са причината да ги препоръчвам на всеки!”

Кирил Чендев, E-commerce мениджър в Аквафор България