EXO.BG

За ЕХО.BG

Ехо.bg е онлайн магазин за иновативни и функционални продукти от света на шопинга.
Компанията поставя главен фокус върху своите клиенти и полага усилия да им предостави най-новите продукти на конкурентни цени. По този начин подобряват начина на живот на своите клиенти.
EXO са един от лидерите в техния сегмент и се стараят всеки ден да увеличават своите доволни клиенти.

Предизвикателството на ЕХО.BG

В средата на 2017 година ЕXO.BG бяха амбицирани да подобрят продажбите си през последните два месеца от годината.
Фокусът им беше върху това да направят силен Черен петък и в същото време да обхванат по най-добрия начин потребителите, които пазаруват подаръци за Коледа и Нова година.

“Green.Click е сигурен партньор, на който доверяваме бизнеса си вече четвърта година. Те го приемат като свой. Излизат извън задълженията си и с постоянни идеи за развитие, осигуряват допълнителна стойност на компанията ни.”

Руска Стоянова, Собственик на ЕХО.BG

Решението на Green.Click

В този период Green.Click обслужваше единствено рекламата в Google Ads. Консултирахме EXO.BG и обяснихме, че за да постигнем най-добри резултати трябва да използваме комбинация от основните маркетингови канали, подходящи за техния бизнес – Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads и Email.
След изготвянето на цялостна стратегия (два месеца преди празниците), подготвихме кампаниите, като използвахме иновативни методи за рекламиране, които не бяха прилагани в EXO до този момент.

Нашите общи резултати

С общи усилия успяхме да повишим трафика и продажбите на ЕХО осезаемо, чрез умело комбиниране на маркетинговите канали и перфектно обслужване от страна на клиента. Изключително важно в нашето партньорство е гъвкавостта, доверието и възможността за въвеждане на промени в самия ход на кампаниите.
За ноември и декември 2017, заедно постигнахме:
58% увеличение на трафика
52% увеличение на продажбите
79% увеличение на оборота
10х възвръщаемост на рекламния бюджет

След анализ на резултатите за 2018 година оптимизирахме стратегията и включихме нови елементи, като в същото време премахнахме тези, които не работеха достатъчно добре за ЕХО. Резултатите, които постигнахме през 2018:
51% увеличение на трафика
33% увеличение на продажбите
22% увеличение на оборота
8х възвръщаемост на рекламния бюджет