E-commerce Мениджър

Измерими резултати за Вашия магазин

Искате ли Вашият магазин да генерира още по – големи приходи? Нуждаете ли се от ефективни решения за оптимизация на маркетинга? А можете ли да отделяте повече време на ден за тази цел?

Познавате ли горните предизвикателства?

Оказва се, че много от Вас са твърде заети, за да бъдат постоянно в крачка с новите ъпдейти и промени относно софтуер, различните трендове на пазара и данните, които генерира.

До голяма степен това се дължи на други аспекти, които непрестанно изискват Вашия фокус на работа – а именно Възвръщаемост на инвестицията (ROI) и поддръжката и оптимизирането на магазина.

Искаме да правим продажби!

Като e-commerce мениджър, Вие сте важна част от продажбите. Вие сте отговорни за генерирането на продажби онлайн. Точно върху това се фокусираме, когато работим тясно с e-commerce мениджъри на дадена фирма.

Изграждаме концепцията Ви за рекламиране, базирана на потребителското поведение и пътя, от идентифициране на пазарна ниша до превръщане на потребителя в клиент.

Ако имате и някои конкретни цели, които желаете да постигнете – Ние с радост ще ги изслушаме и помогнем за тяхното реализиране.

Как да получите желаната стойност на вложените пари

Получавате екип от Green.Click, който работи заедно по всички необходими аспекти на Вашия маркетинг. Ние насочваме бюджета Ви там, където генерирате най – добри резултати.

Изключително важно за Вас е да извървите целия път докрай. Успешното сътрудничество на всеки етап е това, което създава крайния успех на магазина Ви. Нашият екип е и Вашата гаранция за непрекъснато развиване на бизнеса в зададената посока.

Даваме регулярни препоръки за развитие, базирани на резултатите Ви. Не на последно място, следваме философията си за прозрачна работа, чрез месечна отчетност и поддържане на обратна връзка.

Ние сме специализирани в маркетинг за компании с електронна търговия. Прочетете повече за нашите продукти по-горе.

“Комуникацията и обмена на идеи с Green.Click е удоволствие. Работата върви плавно. Задачите, които им поставяме, винаги се спазват в срок. Резултатите са причината да ги препоръчвам на всеки!”

Aquaphor България Кирил Чендев - E-commerce мениджър в Аквафор България

Ние обичаме клиентите си! Затова събрахме няколко истории  от съвместната ни работа. Прочетете повече

Брандинг, лийдове и продажби

Получете оптимален маркетинг, чрез правилната комбинация от добре насочен брандинг и генериране на горещи лийдове, с които да увеличите продажбите си.

 

 

Брандинг

Получете брандинг, който не просто Ви дава видимост, а който Ви позиционира към точните хора.

Прочетете повече

Лийдове

Съберете контакти от потенциални клиенти.

Прочетете повече

Продажби

Генерирайте повече директни продажби на сайта си.

Прочетете повече

Често задавани въпроси от E-commerce мениджъри

 

“Имам достатъчно реклама”! Защо трябва да рекламирам и в Youtube ?+

Можем да изброим десетки причини защо Youtube е задължителна част от маркетинга на всеки амбициозен проект: Youtube е втората най - популярна търсачка в света (след Google). Изключително успешен канал за брандинг - в който, по - подходящ начин, имате възможност да достигнете до широка аудитория, чрез банерна или видео реклама. Може би най - успешния канал, за бизнеси, които целят да се превърнат в "the top of mind" брандове. Показванията на Вашите видеа са изключително евтини (1-5 стотинки, за да презентирате бизнеса пред потребител от целевата Ви група). Не е достатъчно? Свържете се с нас за още инсайти по темата!

“Имаме физически магазини и клиентите ни познават!” Как мога да разбера, че рекламите онлайн ни водят клиенти в магазина?+

Това е възможно чрез Conversion tracking-а в Google Ads, или т. нар store visit conversions. Google Ads използва данни за броя хора, които виждат или кликват върху рекламите Ви и по-късно посещават някои от Вашите магазини. По този начин може да разберете кои кампании, устройства или ключови думи генерират интерес и посещения на клиенти във физическите магазини на веригата. За целта трябва да отговаряте на няколко условия поставени от Google. Свържете се с нас за повече информация!

Коя е най – подходящата стратегия за офериране в Google Ads?+

Няма универсално решение. Отправната точка е целта на всяка кампания. Когато правите кампании в Google Ads - всички те се свеждат до следните 3 основни категории цели: Генериране на повече конверсии (реализации), Генериране на повече кликове, респективно посещения на сайта и Генериране на повече видимост на продуктите (за Youtube и Google Display кампании).  Оттук са Ви необходими повече данни, знания и тестване. Ние ги имаме - при нужда, свържете се с нас!

Искате повече информация относно постигане на измерими резултати?

Обадете се на 0884496300 и нека разберем дали Green.Click е правилният избор за Вас. Може също да попълните формата по – долу, за да Ви се обадим.