Маркетинг мениджър

Постигнете по – добри резултати и ги споделете с колегите си

Нуждаете ли се от по – добра организация и съгласуваност на целия маркетинг? Трябва да представите конкретни резултати на шефа си? А искате ли да използвате времето си по – ефективно?

Вероятно сте изправени пред същите предизвикателства, които имат и останалите маркетинг мениджъри

Освен десетките отговорности, Вие имате и решаваща роля в създаването на растеж за компанията.

Затова, понякога се налага да делегирате някои от маркетинговите задачи на експерти, на които може да се доверите. Може да направите това с Green.Click. Ние Ви предлагаме екип от специалисти и консултанти за всички нужди на дигиталния Ви маркетинг.

Изберете правилната агенция

Независимо че избирате да си сътрудничите с нас, Вие продължавате да сте най – важното звено за успеха на маркетинга.

Имате ли нужда от помощ в избора на партньор за Вашия Google Ads маркетинг?

Създадохме ръководство, което ще Ви помогне!

 

Получете одобрение от шефа си

Нуждаете се от одобрение, за да ни възложите проект? Ако шефът Ви е като повечето останали – то той ще очаква доказателства и казуси за постигнати резултати. Събрали сме няколко такива, за да Ви покажем, че в сътрудничеството с нас, фокусът ще бъде върху Вас и Вашите интереси.

Как да се превърнете в Маркетинг герой

В Green.Click получавате екип от специалисти, които се борят да Ви направят маркетинг герой. Освен екипа, ние Ви предоставяме и редовни отчети, показващи общите ни резултати.

На първо място определяме посоката и правилните цели. Това е възможно, единствено с Вашата подкрепа и знания за бизнеса.

Ето защо, Вие оставате в центъра на процеса и трябва да очаквате, че ние също ще Ви търсим и изискваме от Вас. Работим заедно – за да развиваме дигиталния маркетинг на компанията Ви.

"Имаме онлайн магазин за домашни любимци. Бяхме се опитвали да правим реклама в Google Adwords самостоятелно, без агенция и няколко месеца похарчихме доста пари с нулев ефект върху броя на поръчките и оборота. Green Click успяха да ни убедят, че ако се структурира профила професионално, то рекламата ще има сигурен ефект и им се доверихме. Ефектът беше моментален, още на първия месец с минимални инвестиции вдигнахме оборота три пъти! Много съм доволна от услугите, които предоставя агенцията и начина им на работа. Бих ги препоръчала горещо, ако искате да рекламирате в Google."

Petnetshop.com Доротея Алексиева - Маркетинг мениджър в Petnetshop

Ние обичаме клиентите си! Затова събрахме няколко истории  от съвместната ни работа. Прочетете повече

Брандинг, лийдове и продажби

Перфектният процес в привличането на лоялни клиенти би изглеждал така: Виждат продукта. Купуват продукта. Използват продукта. Повторение.

За съжаление реалността променя този процес, тъй като клиентите са изкушени от много други фактори – включително Вашите конкуренти. Ето защо, наша задача е да Ви превърнем в първата опция (the top of mind), за която клиентът ще се сети при нужда от покупка на предлагани от Вас продукти.

 

Брандинг

Заложете на брандинг, който не просто Ви дава видимост, а който Ви позиционира към правилните аудитории от клиенти.

Прочетете повече

Лийдове

Съберете подходящи лийдове, които може да предоставите на отдел Продажби

Прочетете повече

Продажби

Генерирайте повече директни продажби на сайта си.

Прочетете повече

Често задавани въпроси от маркетинг мениджъри

Как да направя моето 15- секундно видео за Facebook, по най – добрия начин ?+

Според Facebook, най - добър успех има видеото, което спазва продължителност до 15 секунди. Така че започнете с най - важното послание. Покажете логото си в рамките на първите 3 секунди и, по възможност, 2-3 пъти в рамките на 15-те секунди. Много видеа са преглеждат в движение, тоест без излъчване на звук - така че, те трябва да са разбираеми и без озвучаване. За тази цел използвайте текст или bullet points по време на видеото. В случай че видеото представя разговор - не забравяйте да добавите субтитри. Използвайте различни видео ефекти.

Как да таргетирам моята целева група в LinkedIn?+

Ако имате някакви съмнения относно Вашата основна целева група в LinkedIn, стартирайте кампанията си много широко - и използвайте резултатите, за да намалите обхвата в последствие. Резултатите Ви ще подскажат какви хора най - често кликват върху рекламата Ви и от какви индустрии са те. По този начин ще можете да подготвите допълнително и много по - релевантно съдържание, което да насочите по - директно към най - заинтересованите сегменти от потребители.

Как да проследявам резултатите по най – добрия начин?+

Проследяването на резултатите е един от най - силните позитиви на онлайн маркетинга. За целта използвайте Google Analytics - тук може да настроите проследяването на различни резултати, които отговарят най - добре на целите и типа на бизнеса. Такива могат да бъдат - брой продажби на сайта от различни канали за рекламиране; Брой изпратени запитвания; Брой регистрирани профили на сайта Ви и тн. По този начин ще имате конкретни данни за успеха на различните маркетинг дейности, които да представите пред ръководството на фирмата, с цел отчетност или тестване на нови идеи и концепции.

Какво да включва банерът ми в Google Display?+

Не забравяйте да включите Вашето лого. Всеки банер трябва да има призив или т. нар. CTA (call to action). Не се увличайте в това банера да изглежда "твърде рекламиращ" - всеки потребител е изложен на средно до 4000 реклами на ден, така че всичко, което изглежда - натрапчиво, безинтересно и нерелевантно - няма да има успех. Използвайте подходящи цветове - които по възможност да съвпадат с цветовете на лендинг страницата Ви. Много е важно изображението, фонът, текстът и логото да се допълват по - подходящ начин.

Нуждаете ли се от съдействие при създаване на измерими резултати?

Обадете се на 0884496300 и нека разберем дали Green.Click е правилният избор за Вас. Може също да попълните формата по – долу, за да Ви се обадим.