Реклама във Facebook Ads

Ако наистина сте амбицирани за успех онлайн, то със сигурност сте попаднали на Facebook (вкл. Instagram и Messenger) като възможни канали за рекламиране. Facebook Ads дава страхотни възможности за достигане до целевата аудитория и по този начин, можете да избегнете неподходящи импресии и кликвания.

Също така, този канал е изключително успешен за използване на ремаркетинг реклама, за хората, които са проявили интерес към продуктите Ви. Рекламата във Facebook Ads има страхотен потенциал и когато се изгради по подходящ начин в комбинация с други рекламни канали – например Google Ads.

Annoncering på Facebook

Там, където Вашите потребители прекарват времето си онлайн, непрекъснато!

Facebook Ads е популярен за бизнеса, най – вече защото потребителите са непрекъснато активни там.

Хубавото тук е, че не е нужно да прекарвате много време, събирайки данни за потенциалните клиенти. Потребителите вкарват изключително много информация за самите себе си. Това, например, може да е – тяхната възраст, актуална локация, пол, интереси, граждански статус и тн. Всичко това може да бъде използвано, с цел таргетиране на онази аудитория, която най – много отговаря на клиентския профил на бизнеса Ви.

Голямата база от потребители и възможностите за добро таргетиране превръщат Facebook Ads в мощен инструмент, независимо дали искате да увеличите популярността на бранда си, да бъдете следвани от повече хора, или пък да генерирате повече продажби.

Вземете максимума от Вашата Facebook реклама

Съществуват изключително много опции за използване на Facebook Ads. По – долу ще изложим топ 3 съвети, които Facebook специалистите на Green.Click дават относно максимална възвръщаемост на инвестицията.

1. Създавайте качествено съдържание

Това в пълна сила важи за всеки един тип кампания във Facebook Ads. Например – ако компанията Ви цели повече харесвания на страницата: С една кампания е възможно да информирате много потенциални клиенти за Вашата страница. В същото време, тази инвестиция е чисто харчене на пари ако, впоследствие, потребителите Ви не намират съдържание на страницата, което да им дава стойност. Ако имате затруднения относно идеи за качествено съдържание – може би е добре да се консултирате с агенция.

2. Използвайте Facebook, за да привличате повече клиенти, от потребителите които са били на сайта.

Може успешно да използвате Facebook като канал, с който таргетирате повторно потребителите на сайта Ви. Така постигате конвертиране на по – висок процент клиенти от общия трафик. Това са хора, които вече Ви познават, но все още не са закупили от Вас.

3. Получавайте експертна помощ и консултиране

Look-a-Like Audiences, Customer Life Time Value, Ad-recall Lift, Top funnel, Lower funnel, DPA…. уморяват ли Ви всички тези термини?

Научаването на това как Facebook Ads работи, възможностите които предлага, както и внедряването на всички нови неща, е само по себе си – ангажимент, изискващ пълно работно време. Точно затова, все повече компании избират да оставят тази част в ръцете на специализирана агенция, концентрирайки се върху другите аспекти на бизнеса, в които са най – добри.

Но как да изберете подходящ партньор за тази дейност? Зависи изцяло от какво точно имате нужда, както и какви са бюджетите и Вашите цели зад тях. Преди всичко препоръчваме да намерите агенция с опит в рекламирането във Facebook Ads. Това значи, че тази агенция е работила с компании, с подобни цели на Вашите и е създала резултати за тях.

Опцията да правите Facebook Ads вътре в компанията си, е винаги добра и носи своите позитиви. Може би Вашият маркетинг мениджър има необходимия опит и знания… Не бива да забравяте, обаче, че крайният успех изисква максимална отдаденост и съответното време, с което трябва да разполагате.

Вашият бизнес + Нашите Facebook резултати = Успех?

В Green.Click се отличаваме с амбицията да работим правилно и да създаваме резултати. За тази цел е важно Вие също да полагате необходимите усилия. Например – Вие сте хората, които познават най – добре профила на Вашите клиенти и аудитории – така че колкото повече ни запознаете с тази информация, толкова по – добри резултати можем да постигнем!

В наше лице получавате екип, който вече знае и постига много във Facebook Ads.

Много важно е да намерите Facebook партньор, който е подходящ за Вашите бизнес цели и нужди. Това осигурява повече сигурност във възвръщаемостта на инвестицията и в същото време е усповие за дългосрочно и успешно сътрудничество. И тъй като нашите клиенти изискват много от нас, ние също имаме изисквания към тях. Опитът ни показва, че най – продуктивни са онези проекти, в които двете страни имат едно и също ниво на амбиция.

Нашият “мечтан клиент” е компания, която:

  • Разбира важността на Facebook маркетинга
  • Приоритизира създаването на качествено съдържание и кампании
  • Има задълбочени познания относно клиентския таргет на бизнеса
  • Търси дългосрочно решение, а не бързи корекции тук и там.

Какво получавате в замяна на това:

  • Екип от специалисти, които се занимават само с онлайн маркетинг
  • Консултант относно изграждане на концепция, базирана изцяло на Вашите цели и нашия опит
  • Измерими резултати и подробна отчетност
  • Агенция с опит в рекламирането във Facebook, помогаща на много компании да постигнат тяхното.

Green.Click

Рекламен одит

Заявете среща, относно съвети за Вашия Facebook маркетинг. Можем да погледнем настоящите Ви кампании и възможните варианти за успех.

Få et AdCheck hos Green Click