Стъпка 1
Начало и настройка на ключови параметри (KPIs)
Започваме винаги с информация към какво се стремим. Ако имаме поставени цели и показатели, с които да измерваме прогреса към тях, ще можем да измерим и реалната възвръщаемост на инвестицията Ви (ROI).



Стъпка 2
Анализ на данни
Всяка успешна кампания се базира на проучване и анализ на данни.
Ние разглеждаме:
- Настоящи настройки
- Демографски данни
- Локации
- Послания
- Пазарен потенциал
- Използвани канали за рекламиране
Стъпка 3
Настройване
Първо се уверяваме, че стратегията и структурата на кампанията Ви са избрани на база заложените цели в началото.
След анализите и подготовката, Вашия SMM мениджър започва да изгражда кампаниите.


Стъпка 4
Осигуряване на качество
Ние сме просто хора, които работят усилено зад няколко монитора. По тази причина грешки могат да възникнат. Затова е изключително важно да отделяме допълнително време, в което проверяваме всички създадени настройки и кампании, повторно.
Стъпка 5
Оптимизиране
При оптимизации на кампаниите започваме винаги с това, което може да се измери и установи.
Някои от параметрите, които оптимизираме, са:
- Послания
- Демография
- CPC (цена за клик)
- Цена на конверсия
- Честота на показване
- Relevance score
и много други!…
Това е времето, което отделяме, за да оценим резултатите в детайли, за да разберем къде и как те да бъдат подобрени.


Стъпка 6
Развиване на кампаниите
Осъществяваме непрекъснато необходимите промени по кампаниите, в това число и текущите промени от Facebook, така че рекламата Ви винаги да отговаря на най – новите изисквания и алгоритми.
Стъпка 7
Отчетност
Всеки наш клиент има възможност да преглежда рекламните си кампании, когато си поиска. Green.Click осигурява винаги достъп до рекламния акаунт.
Получавате и месечен доклад, даващ ясна представа за резултатите и генерираните данни от рекламите във Facebook Ads.
