Как работим с Google Ads?

Ето какво получавате:

Annoncering på Google

Поръчвайки Google Ads решение, Вие също така получавате и достъп до нашия опит и успешни практики. Получавате и цял екип от хора, който работи към постигане на по – високи резултати за Вас!

Печелите време

Когато рекламирате в Google Ads, Вие си плащате за времето, което прекарваме в анализ, изграждане и поддръжка на Вашите кампании.

Колкото по – високо поставяте амбициите си, толкова по – високо поставяме и ние изискванията си за бюджет за този маркетинг.

Проследяване и поддръжа

Като наш клиент, винаги получавате първо обаждане от Вашия маркетинг консултант. В резултат на това се уточнява каква информация да бъде проследявана, с цел яснота на постигнатите резултати от общите усилия.

Имате възможност и за съпорт от същия служител, относно технически въпроси и съдействие – по имейл и телефон.

Вашият екип от специалисти

Работим всички заедно, тъй като сме се научили, че това е най – добрия вариант за постигане на резултати.

Ето затова, освен нашата работа – ние изискваме обратна връзка и от Вас, като Ви назначаваме служител, който изгражда кампаниите Ви и отделно консултант, който развива маркетинга, заедно с Вас.

Стъпка 1

Начало и настройка на ключови параметри (KPIs)

Започваме винаги с одит на настоящите резултати и това към, което се стремим.

Тук става въпрос за кои продукти и таргети ще се активират с реклама; Как и по какъв начин да скалираме маркетинга Ви.

Стъпка 2

Анализ на данни

Всяка успешна кампания се базира на проучване и анализ на данни.

Ние разглеждаме:

  • Настоящи настройки
  • Демографски данни
  • Локации
  • Послания
  • Пазарен потенциал
  • Използвани канали за рекламиране

Стъпка 3

Настройване

На база анализа на данни

Вашият Google Ads мениджър настройва и/ли оптимизира рекламите Ви.

Почти винаги се налага да изтрием, паузираме или направим промени по настоящи кампании и ключови думи. В допълнение на това, добавяме и напълно нови кампании, с които да преследваме желания резултат.

Online marketing hos Green.Click

Стъпка 4

Осигуряване на качество

Ние сме просто хора, които работят усилено зад няколко монитора. По тази причина грешки могат да възникнат. Затова е изключително важно да отделяме допълнително време, в което проверяваме всички създадени настройки и кампании, повторно.

Стъпка 5

Оптимизиране

При оптимизации на кампаниите започваме винаги с това, което може да се измери и установи. Тук преглеждаме данните Ви отблизо и преценяваме какви промени да извършим, за да получите максимума от вложените пари за бюджет.

За нас има смисъл да се оптимизират дори и най – дребните детайли.

Работата ни тук е времето, което прекарваме в анализ и откриване на възможности за настройки, носещи резултати за бизнеса Ви.

Стъпка 6

Развиване на кампаниите

Тук тестваме различни варианти и рекламни групи. Правим това, с цел да открием какво може да  донесе най – голяма полза за бизнеса.

Ако бюджетът Ви е силноограничен, това тестване ще ни позволи да се фокусираме само върху нещата, които работят най – добре, оставяйки настрана всичко останало.

Стъпка 7

Отчетност

Ясно е че имате постоянен достъп до резултатите си (напълно задължително условие за Вас, дори и да не сте наш клиент). Получавате достъп до Google Ads и Analytics акаунтите си.

Също така, получавате и месечен доклад, който Ви дава лесен и разбираем поглед върху резултатите.

В допълнение на това, може да получите и обобщение на резултатите от Вашия маркетинг консултант.

Вашата отговорност

Когато инвестирате в Google Ads, ние сме насреща с услугите си – но също така се нуждаем и от Вашето съдействие, за да постигаме общите цели.

Вашият Уеб сайт

Уверете се че сайтът Ви работи добре и се поддържа, както и че имате необходимата структура от подкатегории, към които да отвеждаме съответните клиенти с рекламата.

Проверете и дали сайта се показва добре на мобилни устройства.

Ключови параметри и бюджети

Дефинирайте ясни параметри за успех и цели, така че нито ние, нито Вие да се питате в каква посока да развиваме маркетинга Ви.

Рекламен акаунт в Google Ads

Въведете валидна платежна информация в акаунта си и я обновявайте, в случай на изтичане на срока на картата или промяна на информацията.

Без това условие – няма как да имате активна реклама в Google и целенасочена работа от наша страна.