Реклама в LinkedIn

С LinkedIn реклама може да хванете клиентите там, където са най – податливи на бизнес предложения.Този канал предлага много добри възможности за таргетиране. Така си спестявате и част от маркетинг бюджета, който традиционно може да отиде за нерелевантни кликове. Тук може да се изграждат кампании, преследващи различни цели – генериране на лийдове, брандинг, продажби.

Лазерна точност с LinkedIn

Това, което отличава LinkedIn от другите канали, са наистина страхотните възможности за таргетиране. Например, може да се започне с конкретни компании, длъжности и имейл адреси. Достъпът до тези опции увеличава значително шанса за по – висок % на конвертиране, респективно – по – ефективното използване на заложения бюджет за онлайн маркетинг.

По – високият % на конвертиране се постига не само от възможностите за таргетиране. Тук позиционираме рекламите си върху бизнес платформа, тоест активните потребители в LinkedIn са в повечето случаи и активно търсещи конкретни предложения и възможности в професионален и бизнес план. Така че аудиториите са много по – отворени за Вашите послания към тях.

И това не е всичко. Във връзка с останалите социални медии, тук потребителите оставят изключително детайлна информация за себе си – относно техния професионален и бизнес профил. Например, много често, потребителите качват своите CV-та, благодарение на което може да се таргетират теми, като работни позиции и конкретни индустрии.

Съвети от експерт в LinkedIn

„Реклама в LinkedIn? Не благодаря, скъпо е и не дава резултати!”

Какво мислите за това? Със сигурност е позната реакция, когато става дума за LinkedIn реклама. Не отдавна хората дори приемаха с насмешка, когато споменавахме канала като маркетинг възможност. Много от фирмите не знаеха как да извлекат максимума или как да ангажират желаната аудитория с подходящо послание. Днес все повече и повече компании са наясно със стойността, която предлага LinkedIn.

Ето и няколко съвета за успешно присъствие в LinkedIn.

1. Опознайте добре аудиторията си

Познаването на Вашата аудитория като необходимост за успех не е някакво ново и революционно откритие. Това не означава, че трябва да се подценява като отделен момент от подготовката на Вашия маркетинг. В LinkedIn задълбоченото познаване на точната аудитория е още по – важно, задължително условие. Ако искате да се възползвате от предоставените възможности, трябва да вземете предвид следното:

  • Коя точно е Вашата целева група?
  • Къде e локализирана?
  • По какъв начин/ За какви цели използва платформата?
  • По какъв начин можем най – добре да взаимодействаме с нея?

Колкото по – детайлна е информацията Ви относно целевата група, толкова по – добри резултати може да получите, независимо дали сами си правите LinkedIn маркетинга или използвате агенция за тази цел.

2. Органичното съдържание е важно в LinkedIn

Докато говорим за платена реклама, не трябва да забравяме и за органичното съдържание. Давайки стойност на потребителите, чрез органично съдържание, увеличавате своя CMS (content marketing score). В LinkedIn рекламата Ви печели импресии, или чрез високо наддаване за цена, или чрез много висок CMS. Така че, ако правите по – добро съдържание от конкурентите Ви в LinkedIn – печелите.

3. Получете помощ от LinkedIn специалисти

И вие ли мислите че LinkedIn е скъп и труден канал за реклама? Не сте единствени! Въпреки че рекламирането в този канал набира скорост в България, все още много компании не разбират напълно възможностите тук. Друга, често срещана причина, е трудността да се запази ясен поглед върху всички онлайн активности: Facebook, Youtube, Google, а сега и LinkedIn.

Това са основно причините, поради които все повече компании получават външна помощ. Това им носи по – добри резултати, по – евтини цени на клик и ясен поглед върху генерираните крайни резултати.