test

Как да избера точния Google Ads партньор?+

Трябва да вземете впредвид следните фактори - размер на бизнеса Ви, стратегия за развитие, амбиции, цели, човешки ресурс с релевантни умения в компанията, доколко Вашите клиенти използват Google. Когато проучвате различни агенции - ще откриете 2 основни неща: първо - някои са изцяло представени от 1 човек, други имат изграден екип от специалисти и Второ - някои предлагат много и различни услуги от Вашия фокус, а други са специализирани само в Google Ads или онлайн маркетинг. Ако сте малък бизнес, със скромен бюджет - може би варианта да работите само с 1 човек ще проработи, но ако имате амбиции за развитие и план за по - сериозни инвестиции в онлайн маркетинга - тогава ще се нуждаете от екип от хора - всеки с опит, конкретна специализация и успешни по - големи проекти зад гърба си. Ако изберете екип от хора за Вашия онлайн маркетинг, Вие трябва да изисквате от всяка агенция следното:
  1. Трябва да бъдат Google партньор
  2. Трябва да имат спечелени специализации от Google за реклама в различните мрежи
  3. Трябва да имат опит в управлението на бюджети като Вашия
  4. Трябва да базират работата си на пазарни данни, във всеки един момент от процеса на кампаниите Ви
  5. Трябва да Ви предоставят пълен достъп до всички рекламни акаунти, по които работят
  6. Трябва да Ви предоставят редовна отчетност на резултатите и да следят напредъка заедно с Вас.
  7. Трябва да Ви предложат възможност за одит или консултиране относно кампаниите или подходяща концепция, с която да стартирате

test

Как да избера точния Google Ads партньор?+

Трябва да вземете впредвид следните фактори - размер на бизнеса Ви, стратегия за развитие, амбиции, цели, човешки ресурс с релевантни умения в компанията, доколко Вашите клиенти използват Google. Когато проучвате различни агенции - ще откриете 2 основни неща: първо - някои са изцяло представени от 1 човек, други имат изграден екип от специалисти и Второ - някои предлагат много и различни услуги от Вашия фокус, а други са специализирани само в Google Ads или онлайн маркетинг. Ако сте малък бизнес, със скромен бюджет - може би варианта да работите само с 1 човек ще проработи, но ако имате амбиции за развитие и план за по - сериозни инвестиции в онлайн маркетинга - тогава ще се нуждаете от екип от хора - всеки с опит, конкретна специализация и успешни по - големи проекти зад гърба си. Ако изберете екип от хора за Вашия онлайн маркетинг, Вие трябва да изисквате от всяка агенция следното:
  1. Трябва да бъдат Google партньор
  2. Трябва да имат спечелени специализации от Google за реклама в различните мрежи
  3. Трябва да имат опит в управлението на бюджети като Вашия
  4. Трябва да базират работата си на пазарни данни, във всеки един момент от процеса на кампаниите Ви
  5. Трябва да Ви предоставят пълен достъп до всички рекламни акаунти, по които работят
  6. Трябва да Ви предоставят редовна отчетност на резултатите и да следят напредъка заедно с Вас.
  7. Трябва да Ви предложат възможност за одит или консултиране относно кампаниите или подходяща концепция, с която да стартирате

Коя е най – подходящата стратегия за офериране в Google Ads?+

Няма универсално решение. Отправната точка е целта на всяка кампания. Когато правите кампании в Google Ads - всички те се свеждат до следните 3 основни категории цели: Генериране на повече конверсии (реализации), Генериране на повече кликове, респективно посещения на сайта и Генериране на повече видимост на продуктите (за Youtube и Google Display кампании).  Оттук са Ви необходими повече данни, знания и тестване. Ние ги имаме - при нужда, свържете се с нас!

“Имаме физически магазини и клиентите ни познават!” Как мога да разбера, че рекламите онлайн ни водят клиенти в магазина?+

Това е възможно чрез Conversion tracking-а в Google Ads, или т. нар store visit conversions. Google Ads използва данни за броя хора, които виждат или кликват върху рекламите Ви и по-късно посещават някои от Вашите магазини. По този начин може да разберете кои кампании, устройства или ключови думи генерират интерес и посещения на клиенти във физическите магазини на веригата. За целта трябва да отговаряте на няколко условия поставени от Google. Свържете се с нас за повече информация!